Известие

Collapse
No announcement yet.

имам странен проблем???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • имам странен проблем???

    Карам си по магистаралата със 200км около 1-2мин. изключвам от скорост и държи 1300-1700 оборота мениги и повечето държи 1700обр.после не подаржам 200км примерно 120км освобождавам я пак от скорост същатата работа....спирам на място наи близкият паркинг и оборотит се нормализирват 850 примерно....!стъпковият мотор е идеален..работи си...незнам какво може да е това..и само когато вдигна висока скорост само тогава задъража такива високи обороти....Алфа Ромео 1,6 твин спарк е колата с металният капак 97г.
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

  • #2
    Първоначално публикувано от KalinAlfista Покажи съобщение
    Карам си по магистаралата със 200км около 1-2мин. изключвам от скорост и държи 1300-1700 оборота мениги и повечето държи 1700обр.после не подаржам 200км примерно 120км освобождавам я пак от скорост същатата работа....спирам на място наи близкият паркинг и оборотит се нормализирват 850 примерно....!стъпковият мотор е идеален..работи си...незнам какво може да е това..и само когато вдигна висока скорост само тогава задъража такива високи обороти....Алфа Ромео 1,6 твин спарк е колата с металният капак 97г.
    тая работа с оборотите по инерция още никой не я е открил как е лекува...кво ти пука, нали нищо й няма?
    Моята менеше между 800 и 1400 като я пусна по инерция от време на време...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #3
      мое скромно мнение че екуто -е обучаващо се и след като си карал бързо докато не изгасиш двигателя ще държи малко по- високи обороти -ако бъркам някой да ме поправи ,но и аз съм така -като я напържа малко повече и след това оборотитъе седят от 2500 до 3 к а МПХ си работи
      alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

      Comment


      • #4
        преди като я купих нямаше такива проблеми....явно спортните филтри и спортната генерация по изпускателната система нещо не е наред или просто требва всичко да си е как то е излезла от завода.....и некои път като я запаля топла без да давам газ между 800-1000оброта почва да играят оборотите около 4-5секунди(звука е нещо подбно ан-ан-ан-ан-ан) извинявам се за израза но искам да бъда разбран....мерси

        ---------- Post added at 13:16 ---------- Previous post was at 13:15 ----------

        Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
        мое скромно мнение че екуто -е обучаващо се и след като си карал бързо докато не изгасиш двигателя ще държи малко по- високи обороти -ако бъркам някой да ме поправи ,но и аз съм така -като я напържа малко повече и след това оборотитъе седят от 2500 до 3 к а МПХ си работи
        мое мнение може да си прав много....щом при всички е така...
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Comment


        • #5
          имали някои друг със сащият проблем.....?
          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

          Comment


          • #6
            Абе не знам, ама да освободиш от скорост на 200км/ч не е ли леко опасно?
            Иначе би трябвало да ти поддържа някъде 1100-1200 об/мин... Но при тези високи скорости може би нещо се ошашква от големия приток на въздух. Пробвай с 40 дали го прави.
            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
            Mazda 6 2.3 2005
            sigpic

            Comment


            • #7
              с 40 няма проблеми...имам спортен филтър дали не от него???
              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

              Comment


              • #8
                освен това,което ти каза Сатанис,от мен-карай си колата и не се занимавай с глупости.И моята при тия скорости се сбърква и се държи точно по тоя начин.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  вие сте луди при тези скорости да изключвате на неутрална.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    още съм жив и здрав де да знам каде му е опасното да освобождавам от скорост с 200км....то още като я пуснеш и тя малко по малко си намаля.....хахахахахах
                    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от KalinAlfista Покажи съобщение
                      Карам си по магистаралата със 200км около 1-2мин. изключвам от скорост и държи 1300-1700 оборота мениги и повечето държи 1700обр.после не подаржам 200км примерно 120км освобождавам я пак от скорост същатата работа....спирам на място наи близкият паркинг и оборотит се нормализирват 850 примерно....!стъпковият мотор е идеален..работи си...незнам какво може да е това..и само когато вдигна висока скорост само тогава задъража такива високи обороти....Алфа Ромео 1,6 твин спарк е колата с металният капак 97г.
                      Нещо ми се върти в главата ,че над определена скорост електрониката умишлено вдига оборотите на празен ход заради сервото...!!! Има разлика дали ще се спира при скорост 40 и при 200!!!
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        дали 1500 обр заради сервото????едва ли.....
                        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                        Comment


                        • #13
                          заради сервото -- не мисля - по вероятното е да прави по- богата смес -съответно да влиза и повече въздух - при тези високи обороти
                          alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                          Comment


                          • #14
                            ами със конус сам и може би да е така но преди не беше така.......
                            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от KalinAlfista Покажи съобщение
                              ами със конус сам и може би да е така но преди не беше така.......
                              ако си сложил по-голям конус нищо чудно -чувал съм за такова нещо и друг път
                              alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                              Comment

                              Working...
                              X